Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

29 December 2008 | Australië, Sydney

Hallo lezers en backpackers van waar ben jij nu.
Zo oke het vliegtuig ingegaan.
Op naar Sydney.
De vlucht zou ongeveer 4 uur duren.
Wat foto,s genomen.
Aangekomen in Sydney.
Op naar de treinen maar eerst m,n backpacktas pakken.
Voelde me net een bepakte ezel.
Een tas van voor en ander op de rug.
Oke treinkaartje gekocht.
Op naar het central station van Sydney.
Daar aangekomen zoeken naar m,n hostel.
Voordat ik dat heb kunnen vinden en 10 voorbij heb gelopen eindelijk gevonden.
Me inchecken.
En me klaargemaakt voor de avond.
Had weinig zin in eten.
En zeker als je al warm heb gegeten.
Naar darling harbour.
tjeetje wat een hoop azieaten zijn er hier.
Eventjes vroeg ik me af is dit wel AUSTRALIA?
Nou ja zal wel goed zijn.
Morgen volgend verslag in delen.
gr van mij nico de Backpacker. :)

  • 02 Januari 2009 - 12:03

    Julia Uit Arnhem:

    Hé Nico,
    Jij was er dit jaar eerder bij dan wij, 2009!
    Een heel gelukkig gezond, geweldig nieuwjaar voor jou. Dat natuurlijk goed begint zo in een zonnig Australië.
    Wij begonnen het jaar met griep. Sinds 2e kerstdag ligt de hele familie plat. Met paracetomol-shots in combinatie met champagne hielden we het toch nog tot 2.30 uur uit. Nu nog een paar dagen bijkomen en dan mogen we weer aan het werk.
    Geniet van het mooie leven en tot later.
    Een hug uit Arnhem.

  • 03 Januari 2009 - 10:35

    Moris:

    Houdi mate,

    Feestje gehad??
    Je laatste bericht is nog uit het vorige jaar. Je zou toch al een beetje opgekrabbeld moeten zijn. Tip: champagne met pillen. een oud Arnhems recept. Works great!

    Nico het is gebeurd, de tweeling is geboren. Ze zijn niet groot maar wel gezond. Ze moeten nog een weekje of wat afbakken in een glazen huisje. Tegen de tijd dat je terug bent kun je ze wel vasthouden.

    enne.....hoest met de vakantieliefdes??

    Laat maar snel wat horen want ik ga lekker schaatsen. Ik ging gister het ijs op en naast me zakt er in ene een vent door het ijs. DAT WAS KOUD!
    Heb em eruit gehaald met een man of wat maar dat viel niet mee.
    Nou ja ik geh er vondurch.

    M te B

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 30251

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: