Cronulla laatste dagen in Australia - Reisverslag uit Walsoorden, Nederland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Cronulla laatste dagen in Australia - Reisverslag uit Walsoorden, Nederland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Cronulla laatste dagen in Australia

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

09 Februari 2009 | Nederland, Walsoorden

Hallo Lezers en Backpackers van waarbenjij nu.
Oke waar zijn we gebleven.
Nu weet ik het weer.
Tja de volgende dag alleen maar regen.
Heb wel een lange wandeling gemaakt zo langs de kust
Alhoewel de boulevard was niet langer dan 3 km.
Het was wel lekker zo in de regen eigenlijk miezerde een beetje .
Het was wel warm een graadje of 24.
Ergens wat gedronken.
En wat gegeten.
Zo was het weer avond.
Volgende dag .
En dat was ook m,n laatste volle dag in Australia.
S,morgens een uurtje of half 10 opgestaan.
En dacht wat zal ik deze laatste dag doen?
Het was lekker weer voor naar het strand.
Zat toch te twijfelen.
Naar het strand om te zwemmen of toch voor de laatste keer naar de stad.
Heb toch maar voor dat laatste gekozen.
De trein gepakt op naar de stad SYDNEY.
Het was zo vreemd.
De laatste keer naar de café waar ik geregeld naartoe ging wanneer ik in Sydney verbleef.
Kreeg weer wat gratis te drinken.
Afscheid van elkaar genomen.
En dan op jacht naar de souvenirs winkel.
He he gevonden.
Had een bepaald budget in m,n hoofd .
En heb 3 t shirt,s gekocht 3 voor 30 dollar.
Oké prima.
En door naar de speelgoed modelbouwzaak.
Wat gekocht voor m,n neefjes.
Dan was het alweer tijd om terug te gaan naar m,n hostel.
Had er best wel moeilijk mee.
was echt een vreemd gevoel van ja de laatste keer de stad verlaat waar je aan verknocht bent.
Moest wel een traantje wegpinken.
Terug aangekomen op m,n hostel.
M,n spullen ingepakt en de volgende dag dan de laatste beetje inpakken.
Me dan klaarmaken voor de laatste avond in Australia .
Ergens wezen eten.
En had mezelf voorgenomen om een lekkere steak te nemen.
Natuurlijk wat friet d,r bij.
Oké dit keer dan ook een dessert.
Had er een besteld kreeg ik er 2 .
Een foutje werd snel verholpen.
Tenminste dat dacht ik.
Nadat ik de dessert naar binnen heb gewerkt.
Vroeg ik om de rekening.
oké in de volste vertrouwen legde ik briefje van 50 neer, werdt er gevraagd of ik nog wisselgeld wilde.
Natuurlijk zei ik ja.
Maar toen dacht ik ze liet het zien wat het bedrag was.
Zag tot m,n grootte verbazing de rekening van 49 dollar en 50 cent.
Was het de dessert wat dubbel was aangeslagen.
De fout was nog steeds niet dus gecoriceert.
Er wat van gezegd.
En het werd gecoriceert.
Betaald en weg nog wat foto,s genomen.
Dan weer terug naar m,n hostel.
Op naar bed.
Eerst nog m,n broer gebeld.
En dan slapen.
Volgende dag weer vroeg d,r uit.
De dag van vertrek naar Nederland.
Mezelf verzorgd.
Half 11 de checkout time .
Me uit laten checken.
En nog even achter het Internet laatste beetje geld wat erop zat opgemaakt.
Rond 12en naar het vliegveld.
Heb de taxi maar genomen.
Met een halfuurtje zat ik er.
45 dollar.
Zo,n 27 euro.
Aangekomen.
Dacht zal ik nu maar inchecken?
Kreeg ik van een van de medewerkers van de vliegveld te horen van,inchecken is rond 2en.
Maar ik kreeg van iemand anders te horen dat ik al rond 1 uur al kon inchecken.
Even nog gewacht.
Wat ingevuld voor de douane.
en dan was het inchecken.
En de zware backpacktas was dan op de lopende band.
En ik had m,n handen weer vrij.
Eerst nog even naar beneden de aankomst hal niks kunnen vinden
Weer naar boven maar dat komt morgen.
Oké gr van mij nico :)






Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Walsoorden

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 30251

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: