Sydney tower /Taxi by night in Sydney en cronulla. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Sydney tower /Taxi by night in Sydney en cronulla. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Sydney tower /Taxi by night in Sydney en cronulla.

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

26 Januari 2009 | Australië, Sydney

Hallo Lezers en Backpackers van waar ben jij nu.

Gister ben ik naar de Sydney tower geweest.
Het was wel een leuke ervaring, maar wanneer ik terug ben eind volgendjaar doe ik het zeker niet meer.
De prijzen die ze hanteren zijn veel te hoog en zeker voor Skywalk.
Heb er 61 dollar ervoor moeten betalen.
Maar wel leuk om te doen.
Gelukkig was het gister niet zo warm meer 25 graden was het maar wel licht tot zwaar bewolkt.
De skywalk was op een zendmast.
Deze zendmast is zo,n beetje 250 meter hoog.
Je gaat met een gids naar buiten.
De groep bestaat uit 8 tot 10 personen.
Geen fotocamara,s mee naar buiten geen horloge niks .
Ja vanwege de zogenaamde veiligheids eisen maar denk eerder aan dat ze zelf foto,s willen maken om ze te kunnen verkopen.
Wel slim bekeken comercieel gezien dan he?
Nadat we dat hadden gedaan weer naar beneden .
Spullen uittrekken.
Oke foto,s bekeken dus ja wilde niet met m,n Creditcard betalen.
Dus kreeg toestemming om alleen naar beneden te gaan wat een onzin allemaal. Maargoed ATM opgezocht.
Geld uit de muur gehaald en weer terug zou je zeggen.
Nou dat ging niet zo makkelijk.
Naar beneden wel maar naar boven moest ik normaal gesproken weer met de Skywalk groep mee.
Maarja zei al in begin dat ik alleen voor cash mony ging dat begreep ie in de begin niet .
Dat heeft me zo een kwartier geduurd
Toen die uiteindelijk begreep liet me maar naar boven gaan.
2 foto,s een grote een kleine samen 27 dollar .
Dus bij elkaar zo,n 87 dollar.
De rest komt in het volgend deel.
Gr van mij nico de backpacker

  • 28 Januari 2009 - 06:33

    Mories:

    Heeeeeeeee Nico,

    Nog maar een paar nachtjes slapen en dan........................................weer thuis.

    kan je het al geloven? heb je er al zin in? Zal wel wennen zijn zo huppekee van de zomer in de winter landen. In de nachten vriest het hier een beetje en overdag een graad of 4. Dan weet je dat.

    Kom je alleen mee terug of sleep je mijn lang verwachte schoonzus mee? Pas op met die aboriginal meiden want die stoken je parket op om een kopje thee te kunnen zetten. Nou ik ben benieuwd!

    m te b

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 30257

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: