Wat te doen met 40a41 graden? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Wat te doen met 40a41 graden? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Wat te doen met 40a41 graden?

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

25 Januari 2009 | Australië, Sydney

Hallo lezers en backpackers van waarbenjij nu.
Wat doe je wanneer het zo warm is.
Met een temratuur van net boven de 41 graden?
Eigenlijk helemaal niks.
S,nachts om te slapen ging niet echt.
Maar daar heb ik al wat over uitgelegt:)
Gister was zo,n dag dat het zo warm was.
Was van plan om naar het strand te gaan maar deet het uit eindelijk toch maar niet want dag daarvoor toen ik naar m,n nicht ging zit er geen erco in trein.
Maar ook niet in de bus.
Voordat je de strand heb bereikt kun je gelijk weer gaan afdrogen.
Was alleen maar in New Town .
En in m,n Hostel.
Maar vandaag is het lekker 25 graden.
Ongelofelijk dat het in een dag de tempratuur met 15 graden kan zakken.
Weet nog niet wat ik vandaag ga doen.
Maar voor was gister wel een ervaring nou ervaring als je in de omgeving van Cairns of aan de westkust ook meer naar het noorden is het luchtvochtigheid hoger dat is natuurlijk dan wanneer je hier in Sydney bent.
Dus daarom je weet wanneer in in Australia bent dat dit weleens voorkomt.
Zo zie je
Vanavond zal ik weer .m,n verslag typen.
Gr van mij nico


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 30255

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: