Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

03 Januari 2009 | Australië, Sydney

Hallo Lezers en Backpackers van Waar ben jij nu.
Eerst allemaal gelukkig nieuwjaar vanuit Down Under.
Oke nu even terug naar eind 2008. :)
Om precies te zijn de 23ste December.
Vroeg opgestaan natuurlijk.
En wat ontbeten.
En dan op naar het centrum alhoewel.
Het centrum heb ik niet kunnen bereiken
Was al een dag kwijt aan reseveringen.
Had nog geen 24 eerder Perth verlaten of ze hadden al voor me een slaapplek voor en oud en nieuw.
Maarja was ook al bezig voor m,n Resevering van de Greyhound naar Melbourne.
Oke met deze resevering van Greyhound liep niet helemaal wat ik gedacht had
Dacht namelijk dat ook een retour ticket was.
Dus niet .
Geld uit de muur en dan terug naar de Greyhound boeking centrum.
En maar 60 dollar enkeltje Melbourne/Sydney gekocht.
Dat geregeld.
Op naar dat Hostel waar ik momenteel ook Verblijf.
Was ook weer voor dat een halve dag eraan kwijt.
Daar aangekomen.
Oke de Prijs gevraagd en het was 169 dollar.
Moest er in begin erover nadenken natuurlijk.
Het is een hoop geld.
Maarja dat is dan ook voor 5 nachten .
Toch maar gedaan.
Toen ik voor dat dan ook een resevering heb gedaan kreeg ik een telefoontje van een goeie vriendin die hier woont dat ik ook met oud en nieuw bij hun terecht kan.
Maarja had al m,n resevering gedaan.
Tja oke en werdt avond .
Op naar Darling Harbour.
Wat rondgelopen en wat gegeten .
En terug naar m,n hostel.
En hiermee sluit ik ook weer deze deel mee af.
Gr van mij Nico de Backpacker


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 30251

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: