Perth/Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Perth/Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Perth/Sydney

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

29 December 2008 | Australië, Sydney

Hallo Lezers en backpackers van waar ben jij nu.
PERTH.
Dus de volgende dag lekker weer de stad in en wat gegeten naar de rivier gelopen De swamp river.
Tja het was m,n laatste dag in Perth.
S,avonds lekker gegeten.
Daarna ging weer uit.
Nu komt ie weer .
Met een ander verloop.
Part two of Seruritie vs Nico. :)
Ja ja .
Hetzelfde liedje.
Dit keer was het niet m,n schoenen maar Hoeveel heb je dit keer gedronken.
Zei natuurlijk ja heb geen alchol gedronken.
En werd naar de andere kant verwezen.
Door de eerste werd ik doorgelaten .
Maar het lijkt of die bloedhond van de sercuretie mij rook kwam de andere kant van het gebouw naar mij toegelopen.
En hield me tegen verdreef me voor de 2de keer.
Nico zou nico niet zijn om nog meer tegenin te Gaan.
Hij op dezelfde toon verder .
En ik maar blijven zeggen nee heb niet gedronken.
Ondertussen kwam er een ander koppel aan was ongeveer 20 minuten later
Die werden ook tegengehouden .
Maar in mijn ogen deden ze niks.
Dus ik vroeg aan hun of ik wat gedronken had.
En die zeiden nee je hebt geen alchol gedronken.
En liepen weg.
Ik zei zo tegen die Bokieto hoop dat deze zaak faliet gaat.
Kennelijk vond ie dat niet zo prettig om dat te horen en vroeg waar ik vandaan kwam en zei uit Nederland.
En liet me binnen.
Dus heb m,n laatste avond in Perth goed afgesloten.
De volgende dag vroeg opgestaan.
Me gewassen.
En me uit laten Checken.
Taxi genomen en op naar het vliegveld.
Inchecken door de beveiliging.
Wachten.
Instappen maar.
Later de volgende deel.
Gr Nico de backpacker

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 30255

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: