Perth/Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Perth/Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Perth/Sydney

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

26 December 2008 | Australië, Sydney

Hallo Lezers en backpackers van waar ben jij nu.
Hier dan het volgende deel van m,n verslag.
Terug in Perth aangekomen.
De trein genomen vanaf Greyhound station en weer daar aangekomen.
Snel naar m,n Hostel .
Wel een goeie hostel.
Een eigen kamer.
Wel lekker voor een keer.
Dezelfde avond nog uitgegaan.
Nou uitgegaan.
Als je in een bepaalde tent wil gaan.
Moet je wel van een lange adem hebben.
De securety daar zo vervelend.
Kwam dus daar aan bij een bepaald tent.
En hij keek me zo aan van je komt mooi niet binnen.
Dus zei hij zo tegen mij Je schoenen deugen niet.
Hmm oke.
En ook m,n kleding niet.
Wat een lul dacht ik toen .
Heb er wel wat van gezegd.
Dat ik speciale aangepaste schoenen had.
Hij lachte mij uit.
En zei in mijn ogen zijn ze niet Speciaal
Tja oke doei.
Dacht bij mezelf morgen beter.
Maar daar bericht later wel over.
Tot later
Gr van mij Nico de backpacker

  • 26 December 2008 - 20:50

    Ernems Meisje:

    Ha Nico,
    Je had natuurlijk je schoen uit moeten trekken en de uitsmijter naar zijn hoofd moeten smijten. Hadden ze nu echte "Philipsen shoes" verkocht door heel Australië en was je in korte tijd stinkend rijk geworden. Ach, je hebt lekker de eer aan jezelf gehouden, in zo'n tent wil je toch niet gezien worden.
    Leuk om je via je weblog te volgen. Plaats je nog eens wat foto's?
    Hoe is het weer? Je wordt zeker een halve neger?
    Nou, geniet nog even want over een maand wachten de Hollandse winterbuien je weer op, en je broer Maurits, Mauritio, Moratz of hoe heet die ook al weer? Doe hem maar de groeten van een Ernems meisje...
    grtz. Julia

  • 27 December 2008 - 14:45

    Broer Morris:

    Ha die nico.

    Even wat nieuws uit het koude noorden. Nou oom ben je voorlopig nog niet want de tweeling blijft gelukkig nog even in de buik. Hoe langer hoe beter. Ik denk wel dat ze geboren zijn als jij weer terug bent. Heb je ineens drie neven en twee nichten in de familie. Nou ja eigenlijk drie maar we hadden beloofd marcel niet meer mee te rekenen.

    Heb je eigenlijk een leuke kerst gehad? of gaat het daar zo'n beetje langs je heen?
    Nou veel plezier ik ga zometeen even zwemmen met miro en goya.

    Nico,

    ik vind je schoenen wel heel mooi. je had die goser een bootsandwich moeten geven. Je hebt toch speciaal voor deze gelegenheden titanium neuzen in je schoenen laten inbouwen. Hoppa laat em maar even op die neuzen kauwen!

    Oja nico....... volgens mij moet je nog een paar groeten overbrengen..

    Nog iets, ik heb je makeeete op marktplaats gezet. Verkocht! hebbie weer 15 euro verdiend.

  • 28 December 2008 - 10:33

    Maurice:

    Nico,
    heb je de krant gelezen? Ben je nog maar net weg uit Perth, wordt daar een man door een haai verslonden. Huid en haar!
    In bondi beach was het vorig jaar ook raak dusse....let op he Nico. Geen teen meer in dat water daar. Die haaien liggen gewoon te loeren op een goed doorvoede hollandsche knul.

    Groeten,

    Maurice

  • 03 Januari 2009 - 21:01

    Jaap:

    nico als je hier ergins in wil moet je knap gekleet gaan dus volgedekeer even iets anders aan treken veel plecier nog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 30253

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: