Coral Bay/Perth/Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Coral Bay/Perth/Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Coral Bay/Perth/Sydney

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

24 December 2008 | Australië, Sydney

Hallo Lezers en Backpackers van waar ben jij nu.
Tja Coral Bay.
Het is niet echt wat je zegd geweldig.
Mooie strand dat zeker en helder water.
Maar de vriendelijkheid is soms ver te zoeken.
integendeel in Andere plaatsen waar ik was in Australia waren ze zeker behulpzaam.
Maar in sommige opzichte is Coral Bay Aan te raden.
Verbleef er 5 dagen.
En heb er zeker ook wel van genoten .
Dus.
Voor de rest heb ik weinig te vertellen behalve dan dat ik ook met een stel wezen eten die ik heb ontmoet in Monkey mia.
Dat was zeker harstikke leuk en daarvoor nog met hun wezen snorkelen.
Maar de laatste 2 dagen heb ik wat foto,s geschoten.
En dan op naar Perth.
Na een busrit van 18 uur te hebben overleeft en slecht te hebben geslapen omdat ik naast een oudere vrouw heb gezeten met peperdure kleding en zwaar opgemaakt en teveel parfum op .
Als je daar zo,n 14 uur ernaast moet zitten.
Heb ik s,morgensvroeg maar om een andere plek gevraagd
En ook gekregen natuurlijk.
Later moesten we stoppen om nog wat mensen te laten opstappen.
En ik was buiten even.
kwam daar m,n oude Kamergenote tegen uit Canada.
Dus ja ze herkende me en ik haar en liep naar toe en hebben even geknuffeld.
En we hadden elkaar veel te vertellen.
Terug in de bus en ik kon bij haar in de buurt komen te zitten.
En vloog de tijd zo voorbij.
Zij stapte in Geraldton uit en elkaar weer een dikke knuffel gegeven en op naar Perth.
Maar dat komt in m,n volgend deel.
Oke gr van mij nico de Backpacker. :)

  • 25 December 2008 - 20:19

    Je Buurman Brhoer:

    Ha Nico,

    eerst een happy en goed kerstfeest. Zal wel gek zijn als het bijna 30 graden is buiten. Die 30 graden haal ik hier ook, maar dan zit ik heel dicht bij het knappende haardvuurtje.

    Tja Nico heb ik even een boerderij met 5 ha land geregeld in Walsoorden dat wordt feesten en gezelligheid. Je expertise op tuingebied zal ik nodig hebben want er is een jaar niets gedaan dat wordt even aanpoten.

    Hoorde dat je bij je nicht was geweest. Leuk gehad? Enne over een paar dagen naar Quirine. Nou dat heb je weer goed geregeld. Ome Henk staat te trappelen om je een en ander te laten zien assie in Melboune bent. Leuke stad, goede musea en lekker dicht bij Tasmanie. Ga je daar nog naartoe?
    Volgens mij gaan er genoeg boten vanuit Melbourne maare dat regelen gaat je geloof ik wel heeel behoorlijk af.
    Petje af hoor hee!

    Nou Nico veel plezier enne nog een maandje doorbijten dan mag je weer naar huis.

    O ja Doe je ook de groeten aan Julia uit Arhem?

    Maurice uit bijna Walsoorden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 30257

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: