Sydney/Katoomba/Canberra/Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Sydney/Katoomba/Canberra/Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Sydney/Katoomba/Canberra/Melbourne

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

12 Januari 2009 | Australië, Melbourne

Hallo Lezers en Backpackers van waarbenjij nu.
De 27ste Dec weinig gedaan naar darlingharbour vervolgens met de boottaxi naar the opera house gegaan.
Wat gewandeld.
Dacht bij mezelf weet je wat laat ik naar de botanicgarden gaan.
Jazeker het er zeker heel erg mooi.
De voorbereidingen voor Oud en Nieuw waren in volle gang.
Kreeg te horen dat botanic Garden al rond 3en dichtgaan wanneer er al zoveel mensen zouden zijn.
En dat je er geld voor moesten betalen zo,n 10 dollar.
Of dat ook zo was geen idee.
Oke terug naar the opera house en naar een resturant.
Wat gegeten.
En zo was de dag ook weer om.
terug naar m,n hostel.
Eerst met de Ferry terug naar Darling harbour omdat de watertaxi mij niet op wilde halen.
Had wel return ticket.
Aangekomen in darlingharbour
terug naar m,n Hostel.
Voor de laatste nacht.
Want de volgende dag naar een goeie vriendin gegaan voor 4 nachten.
Dus wat vroeger naar bed.
Want de checkout time was 10 uur am.
S,morgens vroeg opgestaan .
Een uurtje of negen.
Wat gedronken.
Me uitgeschreven.
En op naar pittstr
Heb maar de trein genomen want met m,n zware backpack op m,n rug en m,n buik valt natuurlijk niet mee.
Aangekomen op de afgsproken plek nog even wachten .
En daar was ze.
Even een dikke knuffel gegeven .
Ja Julia bewaar er ook een voor jou. :)
Opgepikt door haar vriend en haar kinderen .
Even nog naar hun vrienden.
Aan de overkant van de jackson Bay .
Dus de harbour bridge over en daar aangekomen.
Wat gedronken en wezen lunchen wel bij hun vrienden natuurlijk.
Zeker een mooie locatie.
want hun vrienden wonen in een boothuis.
Leuk ingericht.
Daarna naar het huis van m,n goeie Vriendin.
Oke Daar aangekomen.
Tja daar schrijf ik waarschijnlijk
morgen over.
Gr van mij nico.


  • 14 Januari 2009 - 20:16

    Ernems Meisje:

    Nico,
    Wat hoor ik nu, je moest vroeger naar bed omdat je al om 10.00 uur uit moest checken?? Je verblijft toch niet hele dagen in je bed?? Bij ons begint de dag elke ochtend om 6.30 uur maar dan lig jij waarschijnlijk nog heerlijk in je REM slaap.
    Gelukkig, je bent me nog niet vergeten. Krijg soms de indruk dat mijn berichten beter door je broer Maurice worden gelezen dan door jou. Kreeg zelfs een geboortekaartje van je broer Marcel maar nog geen kaart van Darling Harbour. Misschien kun je ergens bij die goeie vriendin van je nog een postzegeltje scoren.
    Nee hoor Nico, geniet maar lekker van je reis en maak je vooral geen zorgen om kaarten en andere onzin. Je houdt je weblog goed bij.
    Knuffel terug van mij.

    Maurice,
    Leuk dat ik nu ook een kaartje van Marcel heb ontvangen, dit kwam vast door jouw groet. Ik zal hen gauw een kaartje sturen. Wat een kleintjes, mijn kinderen wogen per stuk een kilo meer dan deze dametjes samen. Gek ook om steeds zo in een ziekenhuis te verblijven.
    Gefeliciteerd met jullie woning in Walsoorden, al snel verhuizen of eerst een jaar klussen? Is er daar ook nog een bloemenzaakje nodig?
    Over de taakverdeling: misschien kun jij een voorselectie maken van alles (foto en video) en Nico maximaal 10% meegeven als hij ons komt bezoeken ;-)
    dag, tot later op deze weblog.
    julia

  • 15 Januari 2009 - 09:05

    Maurice :

    Julia,

    Tja die Nico is volgens mij ergens in het vorige jaar blijven hangen. Misschien denktie dat er dan geen einde aan zijn vakantie komt.

    Walsoorden.....verhuizen?
    Neehee, dat niet maare ik heb daar wel een boerderij waar ik een jaar lang moet zorgen dat er geen krakers in komen. Niet veel werk, hoef er alleen af en toe te komen.
    Leuke plek hoor, met heeeeeel veeeeeeeeel ruimte (5 ha. land met enorme schuren). Kijk dat wilde ik al lang worden, groot grond bezitter, nu kan ik even oefenen in de vakanties en de weekenden.
    Boeren feesten, speelparadijs voor de jongens in de schuur bouwen, dat jaar ga ik leuk vullen.
    Als jullie nog een keer die kant op komen? In februari ben ik 7 jaar getrouwd. Dat willen we daar in ieder geval leuk gaan vieren.

    Bovendien kan ik gelijk een beetje op mijn moeder passen en Nico voor 10-en uit zijn bed lichten.

    Oke Nico mocht je dit lezen, nog veel plezier de komende dagen. Het ijs is inmiddels gesmolten en de lente hangt in de lucht. Dat wordt knotten,zagen, snoeien, maaien, scheppen, bouwen, opruimen en schoonmaken.

    Groeten aan de familie en ook aan jezelf. Wan je weet het het Nico. Je bent mijn dikste brhoer. Dat zul je altijd blijven ook.

    MasiuhAIUHAshrice


  • 19 Januari 2009 - 05:28

    Nico Philipsen:

    Natuurlijk lees ik de berichten :)
    Het doet me goed.
    Vanavond zal ik weer een nieuw verslag typen.
    Wanneer ik terug ben in New town.
    Gr van mij nico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 30255

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: