Geraldton/Monkey Mia/Coral Bay part 6 - Reisverslag uit Perth, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Geraldton/Monkey Mia/Coral Bay part 6 - Reisverslag uit Perth, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Geraldton/Monkey Mia/Coral Bay part 6

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

21 December 2008 | Australië, Perth

Hallo Lezers en Backpackers van Waar ben jij nu.
Zo oke terug aangekomen aan land.
En op naar onze Dorm.
Wat foto,s geplaatst op m,n Memory stick.
En ze koos nog wat mooie foto,s uit voor op haar laptop.
En ja dat was onze laatste nacht
in Monkey Mia van onze hechte groep eigenlijk niemand van ons bleef in deze hostel.
We hebben met ons vieren tot een uurtje of 12 met elkaar gesproken .
Kreeg van haar nog het email adres
En had de eer om voor de laatste nacht de deur op slot te doen.
Voelde me wel vereerd.
Laatste keer weltruste zeggen.
En slapen dan maar.
S,morgens vroeg werd ik wakker en later zij ook.
En even was ze dan weg naar de wasgelegenheid.
En kwam daarna terug.
van elkaar afscheid genomen.
Even knuffelen.
Afgesproken hebben dat we elkaar zouden weerzien in Sydney.
Kan al niet meer wachten.
En daar ging ze dan.
Heb toch wel wat tranen gelaten.
Tja wanneer je toch wel 3 volle dagen met elkaar intesief omgaat heb je dat natuurlijk.
Maarja je ontmoed zoveel andere mensen ook weer .
Dus ja.
Op naar een nieuwe avontuur.
Later hebben we de overgebleven groep
Afscheid genomen.
En het was afgelopen ik zou dan nog tot 6 uur daar blijven totdat mijn bus zou gaan.
maar daartussen was er nog een kamergenote die rond 3 uur zou gaan en hebben nog wat met elkaar gesproken
En toen was het ook alweer over.
Zo zie ja aan alles komt ook weer een eind.
Oke morgen weer verder dan Vanuit Sydney.
Sydney ik kom eraan.


  • 22 December 2008 - 21:51

    Moritsch:

    Hee Nico,

    Dat was ff leuk aan de telefoon. Het leek wel of je naast me stond, goeie lijn dus.
    Nou ik heb het al een paar keer gezegd dus schrijf ik het ook nog maar een keer. Ik ben TROTS OP NICO (TON). Enne niet ik alleen he. Vandaag was je strenge baas Wim hier en die vond het ook heel flink van je. Wim gaat naar Nieuw Guinea van de zomer. Vogels kijken.

    Ik moest op die foto wel 3 keer kijken. Euh is die gebruinde flinke patser mijn brohoer wauheeee nu begrijp ik die meid wel. Beetje afspreken in Sidney ja ja pronker met zo'n bink aan je arm.

    nico veel plezier enne ik heb het huis bij je om de hoek geregeld. Het is een enorme schuur met een leuk huisje en 5 ha land. Niet te geloven! Dat wordt feesten en lekker laat opblijven want je moeder kan er daar niets van zeggen.

    Okirdo

    M te W

  • 22 December 2008 - 22:03

    Mortist Bloerl:

    Hee Nico,

    Wat zulle we nu beleven! Ene Marjolijn die zomaar berichten naar je stuurt. Die Nico! Marjolijn ken ik volgens mij helemaal niet. Nicooooooh! beetje geheimen bewaren? Dat kost je tien stompen, een kneep en een gggggt op je schoen!

    Nicohoo a deheee Fricooo Rules in Aussieland!

    Het nieuwe TON lied
    Nico, nico, nico Nicohooo
    niekkoo niek o niejk o nieko nieco We missen je zo vreslijk komt snel terug want balkie redt die recessie niet op zijn eentje daar hebben we een echte flinke bink voor nodig ajaaaeeee

    Nico als president gratis een roei-voet veer tussen antartica en oslo tralalalaalalalaaa. Nico aan het roer met in elke stad een andere tatoe en een schone studente die ook in autisme is geintresseerd en in Walsoorden wil wwwoooohenen en niet vies is van traalalalalaalaalalalalalal

    Ok tip tap top mijn inkt is op

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 30259

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: