Geraldton/Monkey Mia/Coral bay part 5 - Reisverslag uit Perth, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Geraldton/Monkey Mia/Coral bay part 5 - Reisverslag uit Perth, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Geraldton/Monkey Mia/Coral bay part 5

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

19 December 2008 | Australië, Perth

Hallo lezers en backpackers van waarbenjij.nu.nl
Hier volgd dan deel 5.
Dus s,avonds naar bed.
Weltrusten gewenst.
Volgende dag vroeg op.
Hetzelfde ritueel opstaan me verzorgen.
En ontbijten.
Daarna was de dag aangebroken.
ZEILEN 2 TRIPS.
We gingen samen ernaar toe lopen maar ze moest nog wat pakken uit de auto.
Dus zei ze loop jij maar alvast vooruit.
En ik zat dan zo op de steiger te wachten voor het incecken .
En daar kwam ze.
Ze kwam heel erg dicht tegen me aanzitten.
Maar dat we net niet elkaar aanraakte.
En we gingen aan boord.
Even later werdt er door de Grewmebers wat uitgelegd over de omgeveing.
Maar werdt er ook gevraagd om vrijwilligers die de zeilen willen zetten.
Ik twijfelde geen moment.
En heb me aangemeld.
Andere Nederlander was er ook.
Die melde zich vrijwillig ook aan.
Was er nog maar een nodig en dat was een spanjaard.
2 Nederlanders en een Spanjaard.
Toepasselijk eigenlijk he?
Zeilen gezet.
En dan maar genieten .
Tja waar ik was zij er ook en omgedraaid.
Maar soms natuurlijk gingen we ons eigen weg vanzelfsprekend.
Eerlijk waar heb er van genoten.
Voelde me weer helemaal thuis.
Na 3 uur te hebben we gezeild keerde we terug.
Rond half 5 aangemeerd.
Tja wat zullen we gaan doen.
Incecken was alweer om kwart voor 6.
Dus ik dacht nou weet je wat laat ik maar wat gaan eten.
Op naar het restuarant was ze er natuurlijk ook Gelukkig .
Zij had al haar Bestelling geplaatst.
En ik zou volgen.
De serveerster die wist wel waar ik ging zitten dus vroeg ze.
Je hoort zeker bij haar?
Jaeker dan breng ik het ook daar naartoe .
Wow mooi.
Oke .
schoof bij haar aan.
En vroeg of ze het niet erg vond.
Tja altijd beleeft zijn.
Ze zei natuurlijk is niet erg zelfs erg leuk.
Zo zie je.
Lekker gegeten nog even naar ONZE KAMER.
Klaarmaken voor onze gezamelijke zeiltocht.
Dit keer ging ze al wat eerder want moest nog wat pakken.
Toen ik eraan kwam was er al.
We keken elkaar aan en gingen aan boord.
Meeste waren van dezelfde groep als van de middag.
Dus dezelfde vrijwilligers
En gaan.
Er stond een windkracht 5 of 6 ik genoot ervan en m,n kamergenote ook.
Maar we moesten alweer terug te harde wind.
Oke nou ja dat was dan part 5.
Morgen deel 6.
Oke gr van mij nico de backpacker. :)

  • 20 December 2008 - 16:59

    Marjolijn:

    hoi hoi, he zal wel liggen te slapen. Ik was er niet toen je me opriep, was naar verjaardag.
    Fijn dat het zeilen leuk was.. Enne leuk gezelschap hebt;) tof voor je hoor..
    Nou we horen mekaar weer..

    groetjes en have fun;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 30250

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: