Whitianga en haar omgeving . - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Whitianga en haar omgeving . - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Whitianga en haar omgeving .

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

28 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Whitianga

Hallo mede backpackers en achterblijvers.
Tijd om weer een reisverslag te plaatsen.
Wat heb ik gisteren allemaal gedaan.
Gisterochtend vroeg wakker geworden wegens vertrekkende duitse kamergenoten.
Ontbeten.
En verder weer me opgefrist.
Wezen wandelen op het strand en met een lekker tempratuurtje van ongeveer 22 tot 23 graden was het wel lekker.
vervolgens het centrum ingelopen van Whitianga.
Vervolgens naar de jachthaven gegaan.
Je vraagt je toch wel af met nederlandse blik van waarom leggen ze geen zeewering aan hier omdat het net halve meter boven zeeniveu zit.
maargoed daar gaat de Nieuw zeeland zelf over.
Heb een tijdje met een hengelaar gesproken over het vissen en over de geschiedenis van Nieuw Zeeland.
Was onder de indruk over Abel Tasman.
Ging toen verder wandelen en kwam bij een klein museum uit over geschiedenis van deze streek.
Best wel interresant .
Toen naar m,n Hostel terug gelopen.
Me even opgefrist.
S,avonds even een lange strandwandeling gemaakt.
En zag hoe mooi het er ligt deze plaats.
En zeker om deze regio te beschermen tegen het hoge water.
Stormvloedkering hier zou zeker zomaar kunnen.
Daar zat ik zo aan te te denken.
Terug gelopen naar m,n unit.
Even film gekeken en op naar bed.
Dit was hem weer.
Groetjes van mij nico :-)

  • 30 Oktober 2012 - 21:23

    Morriets:

    Nico,

    ben jaloers op je. Ik ga in de kerstvakantie naar Zeeland en dan je hele kamer doorzoeken. Je weet wel waarnaar dus als je zegt waar ik alles kan vinden laat ik je kamer heel. En zeg ik niks tegen marcel!

    Nico waarom maak je er geen handelsmissie van. Als je de deltawerken kan verkopen kan je misschien nog een aardig centje opstrijken. Haleloejaaa. Van je hobby je beroep maken. Vla afvullen in de fabriek kan altijd nog maar met Rutte en Samson op handelsmissie. Heeeeejaaaaaaaaa.
    Nieko begin maar alvast met graven, dat kan je toch zo goed en dat vind je toch ook zo leuk. Even met die glimmende rug in de zon en dan huppekee, daar kunnen de kiwies geen weerstand aan bieden. Maak je gelijk een makeeeete van d'r hele bovenlijf. Kun je ook als kunstenaar aan de slag en je bekwamen in de bodypaint.

    Okie denk er maar over. Overdag dan he want je slaapt natuurlijk in zo'n gemikste dorm.

    Je bloel Moliesch

  • 31 Oktober 2012 - 13:10

    Martina:

    Ben jaloers op je. Neem het zomaar aan dat de omgeving heel mooi is. En dat Nederland daar veel geld kan verdienen met onze kennis over beschermen achterland tegen de krachten van het water grenzend aan oceanen.
    Net een telefoontje met Hein, en ja hoor,Australie gaat niet door. Lachen he.
    Veel plezier Nico

  • 31 Oktober 2012 - 22:55

    Nico Philipsen:

    Dat geloof ik zeker.
    Maurice.
    Ik vind het prima om hier handelsmissie opzetten met waterbouwkundig projecten.
    Dan word jij m,n personelijk asistent..Oke?
    :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 30228

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: