Auckland/Whitianga. - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Auckland/Whitianga. - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Auckland/Whitianga.

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

27 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Whitianga

Hallo mede backpackers en achterblijvers.

Eerste week zit er bijna alweer op.
Gister nog even naar de waterfront geweest.
Maar nog wat verder gelopen richting grotere jachthaven zelf.
Ze zijn daar de boel aan renoveren en nieuwbouw.
Auckland heeft zeker wat.
Eerste mailuitwisseling is al gebeurd.
En zoals ik de vorige keren al melde aan m,n broers.
Nee ik geef hem niet aan derde!!!!
Gister dan ook even lekker wezen zonnen aan het waterfront.
Vandaag ben ik dus afgereist naar Whitianga.
De reis ging goed.
Eerste Etappe Auckland/Whitianga.
1 pm vertrokken.
Aankomst 5 PM.
Laatste stuk van de rit moesten we met een kleine busje mee.
En had geluk dat ik tussen de 2 leuke dames inzat.
Kreeg er warm van.
Van deze Hostel kan ik tot nu toe nog weinig over vertellen.
Maar weet wel dat er flink aan je verdient word met op internet te gaan.
2 dollar voor halfuur.
Geen gratis ontbijt.
Heb geboekt voor 5 nachten.
En als ik zo uitreken met het internet dan ben ik met 4 dagen zo kleine 10 Dollar kwijt of meer.
Ik stop nu geld is op.
Groetjes van mij nico. :-)

  • 29 Oktober 2012 - 11:49

    Martina:

    hallo Nico
    Fijn dat alles goed gaat.Hier is een opgewonden stemming i.v.m. Hedwige.
    Tot de volgende keer.

  • 30 Oktober 2012 - 21:12

    Maurice:

    Nico,

    We hebben strijders nodig. De Hedwigepolder gaat onder water. PooooooooompuuU!!.
    Komu!!
    Nee hoor blijf maar lekker daar. Hoe zit het met de foto's kunnen we daar nog wat van zien? Enne.. jou neefjes, je weet wel Miró Goya&Daan willen graag Engels leren. Skypen met zo'n schone dame zien ze wel zitten. Maakt mij niets uit maare als jij het emailares van een van je veroveringen zou kunnen doorsturen laat ik die jongens wel even contact maken. Kun je toch ook weer een bijdrage leveren aan hun onderwijs. (Hahaa onder....).

    Oke Nico,

    Als ze niets ondernemen regent de Hedwigepolder vanzelf onder want het gaat me hier tekeer.

    Groeten,

    aus hollant met een D

    Nico nico niehieeeeeko wat behen je toch een reislustige autis. Lalalalalaaaa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 30249

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: