Etappe 2 Whitianga/Mount Maunganui. - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Etappe 2 Whitianga/Mount Maunganui. - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Etappe 2 Whitianga/Mount Maunganui.

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

31 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Hallo mede backpackers en achterblijvers.

Afgelopen Zondag was het regenachtige dag in Whitianga.
Even naar het centrum wezen lopen.
Amper regen het miezerde een beetje.
Maar toen ik terugwilde ging het vreselijk hard regenen.
Heb maar een taxi genomen.
Liever een beetje betalen dan als een verzopen kat aankomen in m,n hostel.
Die dag verder weinig gedaan.
De volgende ochtend op naar Mount maunganui.
Heb de helft van de tijd met aantal leuke Canadese jonge dames gesproken.
Weer alleen maar vol met vrouwelijk schoon.
Maurice help ik kan niet kiezen. :-)
Heb natuurlijk verteld dat ik helemaal weg ben van Canada.
Dat deed ze toch goed.
Aangekomen in Mount maunganui werdt ik afgezet voor de verkeerde hostel.
Geweldig maar niet heus.
Ben uiteindelijk toch nog op het juiste plek aangekomen.
Me gemeld en heb het getroffen met een heel leuke groep mensen.
En ook m,n kamergenoten.
Me geinstaleerd en op naar het strand waar ik 5 jaar geleden ook was.
Toen met m,n Familie die hier woont.
Wel apart een beetje.
S,avonds strandwandeling gemaakt en toen terug.
Even wat foto,s van zeeland laten zien wat ik doe.
Op naar bed.
Gister ben ik de heuvel van Mount Maunganui opgeklommen .
Stijl dat het was.
maar zeker de moeite waard.
Heb veel foto,s genomen vanuit 232 hoogte.
Geweldig was het.
Vanavond deel 2 en dan morgen op naar Napier.
Groetjes van mij nico

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 30249

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: