Mount maunganui/Napier . - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Mount maunganui/Napier . - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Mount maunganui/Napier .

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

02 November 2012 | Nieuw Zeeland, Napier

Hallo medereizigers en achterblijvers.
Waar was ik gebleven.
Nadat ik op woensdag de Mount maunganui heb beklommen en met aantal mensen heb gesproken veel uit Duitsland.
Nog even veel foto,'s genomen.
Toen weer naar beneden.
Terug naar m,n hostel gegaan.
En even liggen.
'S,avonds even weer een hostel geboekt voor vanaf vrijdag.
Zo ook de bus.
Even daarna nog naar het strand.
Terug en nog wat gepraat.
En op naar bed.
De volgende dag had ik me voorgenomen om een lange strandwandeling te maken.
De laatste voorlopig maar ik kom zeker nog terug in Mount maunganui.
Heerlijk zo met voeten in het water.
Even nog met een Franse jonge vrouw gesproken.
En daarna terug naar m,n leuke hostel.
Tja hetzelfde ritueel.
Maar heb ondertussen nog wat emailadressen uitgewisseld.
Veel had ik 's,avonds niet veel gedaan.
Volgende dag gister dus vroeg opgestaan.
Niks nieuws onder de zon want al 11 dagen sta ik al vroeg op.
Is het niet 8 uur is het wel half 8.
Even nog wat thee gedronken en zo was het me afmelden.
Dan even afscheid genomen en veel knuffels gegeven en gekregen.
Op naar de bus.
Terwijl ik wachte kwam er een medereisigster bij me zitten met een gepaste afstand.
Ze komt uit Texas V,S.
Even met elkaar gesproken en op dan de bus in.
Veel heringeren kwamen naar boven toen ik voorbij al die plaatsen reed.
Af en toe kwamen er tranen in m,n ogen zoals nu weer het geval is.
Kwam aan in de plaats waar ik de naam wel van weet maar niet hoe je moet gaan spellen.
Daar moest ik overstappen.
En daar ontmoette ik Vivian .
In begin praten we niet met elkaar maar keken elkaar af en toe even aan.
Later we hadden nog zo,n 2 uur te gaan..
Even met elkaar gesproken.
En bleken ook dezelfde hostel te hebben.
Daarna weer naar buiten gekeken.
Toen we aankwamen hebben we Op elkaar gewacht.
Zijn daarna samen naar het hostel gelopen.
We grapte over van toen ze vroeg aan mij van of ik een kamer voor mezelf alleen heb of dat ik in een dorm sliep.
Zei toen mixed dorm van 6.
Toen ik vroeg van en jij ook in een dorm.
We grapte van voor je het weet zijn we kamergenoten van elkaar.
Door onze gesprek liepen we verkeerd.
Maar dat geeft niet.
Heb toen gevraagd aan iemand van waar het precies was.
En moesten we de andere kant op.:-)
We kwamen aan en mocht als eerste me aanmelden .
Heb m,n dorm toegewezen gekregen.
Me bezig met te instaleren werdt er na 3 minuten aangeklopt.
En daar stond ze dan en schoten in de lach.
Zo was het alweer 's,avonds even naar het strand op nog geen 600 meter.
Even nog wezen internetten daarna omdat het hier god zei dank weer eens gratis is..
Op naar bed.
Morgen weer een verslag of een dag later.
Groetjes van mij Nio

  • 04 November 2012 - 00:26

    Julia:

    Ha Nio,
    Leuk weer van je te lezen.
    Heb net al je verslagen doorgespit.
    Zal het vanaf nu weer bij gaan houden.
    Geniet van alle mooie dingen daar!
    Groeten uut Ernem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 30251

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: