Wellington/Picton. - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Wellington/Picton. - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Wellington/Picton.

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

09 November 2012 | Nieuw Zeeland, Picton

hallo mede backpackers en achterblijvers.

Ben gister aangekomen in Picton.
Maar even terug waar ik paar dagen geleden gestopt was.
Nadat we gewacht hebben liepen we door naar de bushalte.
Spullen afgegeven en we gingen op naar Wellington:-)
De rit duurde zo,n 5 uur.
We kwamen aan en afscheid van elkaar genomen.
En zo gingen we ieder eigen hostel opzoeken.
Waar ik in terecht kwam.
Wow mooi met luxe ingang.
Een echt hotel ook apart ingericht voor reizigers als Backpackers.
Had een kamer voor mezelf alleen.
Even mezelf opgeladen.
Wellington is een mooie stad maar is zo groot.
En de waterfront is aan het terras peperduur.
Een afrader dus wanneer je weinig te besteden heb.
Free wifi aan het waterfront is maar een 1 uur per dag mogelijk.
Voor de rest ging wel goed.
Heb weinig gedaan in Wellington.
Hoofdzakelijk naar het water.
Had toen ook 1ste dag Wellington een Ferry ticket gekocht voor maar 51 Dollar (€33'50) goedkoop hè voor een oversteek van een kleine 3 halve uur. :-)
Over Wellington kan ik verder weinig over vertellen.
Maar ik heb een afspraak en helaas geen leuke meid.
Maar met iemand die ik in Canada ontmoet heb.
Ik zit ook te overwegen maar dat vertel ik later wel.
Als het bijna zover of mocht het zover komen.:-)
Gisteren dus vertrokken naar het zuider eiland.
De Ferry was geweldig.
En heb ondertussen weer mail uitwisseling gehad. :-)
Ze heet Sara en mag er zeker wezen.
We houden zeker contact.
Ze komt uit België.
Heb in de overtocht ook dolfijnen gezien.
Prachtig gezicht.
Aangekomen bij de terminal.
Opgepikt door de hostel van waar ik nu verblijf.
En viel weer met de neus in de boter:-)
Ik hoef natuurlijk niet meer te vertellen over wat het is natuurlijk. :-)
Gisteravond nog even gewandeld.
Lekker geslapen natuurlijk.
Voor vandaag ga ik lekker even wandelen.
Het is lekker weer.
Groetjes van mij Nico :-)

  • 13 November 2012 - 01:56

    Martina:

    Was leuk je weer te horen. A 380 moest terug aan de grond, motor in brand.
    Veel plezier, in het toch wel koude nieuw zeeland.
    trust.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 30258

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: