A380 Qantas Sydney Airport - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu A380 Qantas Sydney Airport - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

A380 Qantas Sydney Airport

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

20 Januari 2009 | Australië, Sydney

Hallo Lezers en Backpackers van waar ben jij nu.
Nadat ik me had geinstaleerd en me heb gewassen .
Op naar het vliegveld.
Dacht nou weet je wat laat ik m,n vliegticket maar ophalen.
Want ik heb m,n vliegticket veranderd blijf een weekje langer namelijk in Australia.
Geweldig .
Oke 100 euro boete voor verandering van m,n vliegticket heb ik wel ervoor over.
Kwam dus daar aan.
De travel agent sorry ben sommige nederlandse woorden vergeten hoe je die moet spellen erg he even terug daarop die vertelde mij of mijn moeder.
Ga naar het vliegveld en ga naar Qantas service desk .
Die regelen wel verder.
Ben er dus naartoe gegaan .
En liet het zien.
Nee sorry maar je moet bij British airways zijn en alleen op de dag van de vertrek dat normaal oorspronkeljk de bedoeling was.
Als ik dat bij Qantas zou doen.
Moest er meer voor betalen.
Nou dat doe ik natuurlijk niet.
Extra kosten niet voor mij.
Oke was er weggaan.
En op naar de uitkijk punt om naar de vliegtuigen te kijken.
En wat kreeg ik te zien?
De A380 Qantas.
Wat een bakbeest.
Zo groot als je met dat zou vergelijken met Boeing 747-400.
Dan is de Boeing 747-400 maar een kleintje bij.
Zo groot
Wow en er stonden er 2 eentje voor naar LA en de ander naar London.
Het duurde zolang dat ik maar eerst even wat heb gegeten .
Terug naar het platform.
De A380 naar London dacht ik stond op het punt om te vertrekken.
Omadat ie zo groot is was het toch wel even moeilijk d,r uit te komen.
Heeft zeker wel 15 minuten langer geduurd dan het gepand was.
En daar ging ie dan.
Wow wat een mooi gezicht was het.
Tja toen dacht ik laat maar teruggaam naar New town.
De trein weer gepakt.
En terug.
Aangekomen op m,n hostel.
Wat gesproken.
En zo was de avond ook weer om
Oke tot m,n volgend verslag.
Dat zal wel vanavond zijn.
het is nu kwart over 2 en lekker weer .
Geniet ervan. :)
Gr van mij nico de Backpacker

  • 20 Januari 2009 - 09:26

    Mories:

    Houdi Mate, alles goed. Ik hoop dat je je nog verstaanbaar kunt maken bij de Golf in Walsoorden of dat je nog wel een nederlands dialect kunt verstaan.

    Tjeetje nog een paar nachtjes slapen en dan is het al weer over............... Hup weer een volgende reis plannen. Wat dacht je van een reisje naar Bussum?

    Zeg nico, als je nou een broer moest kiezen he? en je kijkt de geplaatste reacties van de afgelopen tijd na. Welke broer is dan de allerbeste. Nou?

    Ok geniet er nog van enne tot over een week of 2.

    Groeten,

    Maurice

  • 20 Januari 2009 - 09:34

    Maurice:

    Julia,

    Nou die 7 jaar eerst nog maar eens zien te halen!
    Volgens ies hebben we 7 vette jaren gehad maar ik vond ze juist erg mager. Wat er komen gaat is dus helemaal een groot ?.

    Omdat februari nou eenmaal geen feestmaand is, sorry Nico, willen we het in augustus vieren. Lekker weertje etc.

    In de tussentijd gaan we daar nog een paar generale repetities doen.
    Ik ben er dit weekend geweest en het is daar echt heel leuk. Volgende week nemen we buren, vrienden en kennissen mee naar Zeeland. Kom er maar eens kijken.

    maurice

  • 22 Januari 2009 - 02:16

    Nico Philipsen:

    Tja moeilijk te kiezen Maurice.
    Je bent m,n grote sterke broer en de oudste. :)
    Maar Marcel is ook m,n broer daar kan me niet over uitlaten dat ligt in de politiek nogal gevoelig. :)
    De kans is groot dat er kamervragen ervan komt.
    Dus hierop kan ik dus geen antwoord erop geven.
    M,n volgend verslag komt wat voor mij dan avond is.
    Gr van mij nico je liefhebbende broer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 30250

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: