Aangekomen in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Aangekomen in Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Auckland

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

23 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo volgers en achterblijvers van waarbenjij nu.nl.
Na een vlucht van bijna 32 uur ben ik veilig aangekomen in Auckland.
De vlucht zelf was geweldig.

En ja Maurice ik ben met de grote vogel gevlogen.
De A380 is een geweldig vliegtuig.
De service van Qantas is geweldig.
Trouwens daar betaal je ook tenslotte voor .
Of niet dan?
Alles bij elkaar een geweldige vlucht.
Qantas personeel zag dat ik een een pin had van Qantas.
En dat ik hun geweldig vind.
Kreeg wat extra aandacht van hun ;-)
Maar ook een Qantas pin.
Na een tussen stop in Singapore voor maar een anderhalve uur verder gegaan naar Sydney.
Overgestapt op de andere vlucht naar Auckland.
Omdat er een eerdere vlucht was uitgevallen.
Moesten er andere passagiers met mijn vlucht mee.
Hebben ze een grotere vliegtuig in moeten zetten om alle passagiers mee te kunnen nemen.
Na de laatste vlucht van 3 uur dan toch nog veilig aangekomen in Auckland.
Bus genomen naar het centrum van de stad.
En werd afgezet bijna bij de voordeur van dit hostel waar ik nu ook verblijf.
Dacht in begin weet je wat laat ik toch maar een kamer voor mezelf nemen.
Had een mixed dorm geboekt van 4.
Maar was en ben te moe en vind dit toch voor even wat prettiger.
Gisteravond weinig gedaan.
Vroeg m,n bed ingedoken.
Vandaag zie Wel wat ik ga doen.
Groetjes van mij Nico vanuit down under New Zealand.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 30257

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: