Quebec/riviere-du-loup. - Reisverslag uit Rivière-du-Loup, Canada van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Quebec/riviere-du-loup. - Reisverslag uit Rivière-du-Loup, Canada van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Quebec/riviere-du-loup.

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

02 Juli 2011 | Canada, Rivière-du-Loup

Hallo mede backpackers en achterblijvers.

Vandaag vertrokken uit Quebec naar Riviere-du-loup.
Het was een adembenemend mooi gezicht op het zeearm.
'S,morgens vertrokken rond half 10 en de bus genomen van half 11 .
Wist niet wat ik zag.
Moest ik met zo,n klein busje mee?
Maar dat viel reuzen mee.
Ruimte genoeg.
Je merkt wel dat in Quebec minder Engels wordt gesproken dan in Montreal.
Hier waar ik nu zit proberen ze wel zoveel mogelijk Engels te spreken.
De omgeving hier is geweldig.
Vandaag dus weinig ondernomen.
Ben even in het centrum geweest.
En het lijkt me zeker wel gezellig .
Morgen dus naar de zeearm (rivier) lopen.
Dus bij deze sluit ik af voor vandaag.
Groetjes van mij Nico de backpacker .
Tot laters :-)

  • 04 Juli 2011 - 21:46

    Martina:

    Ja de taal he in Canada. Jammer.De Franse taal blijft voor ons toch moeilijk.Ik wens je een heel goede reis toe met de bus. 1000 km. met de bus is best wel zwaar.Een gezonde jonge vent kan het wel hebben hoor.
    Tot de volgende keer.

  • 04 Juli 2011 - 22:32

    Nico Philipsen:

    Kan het zeker hebben.
    Pas op woensdag heb ik besloten. :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 30259

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: