Frans is wel heel erg frans - Reisverslag uit Rivière-du-Loup, Canada van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Frans is wel heel erg frans - Reisverslag uit Rivière-du-Loup, Canada van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Frans is wel heel erg frans

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

03 Juli 2011 | Canada, Rivière-du-Loup

Hallo mede backpackers en achterblijvers.

Zoals de titel al aangeeft Frans ,dat kun je wel stellen.
Vraag je bijvoorbeeld de weg.
Krijg je in gebrekkig Engels te horen dat ze alleen maar In het Frans kunnen antwoorden.
Dan denk ja oké .
Wordt ik ook nog eens bedonderd door een hostel eigenaar.
Had dus een kamer geboekt mixed dorm 6 .
Maar tot m,n stomme verbazing was in Malé dorm 5.
Ahum je betaald toch ook niet voor een koe wanneer je hond koopt?
Dus ben van plan om morgen een busticket te kopen voor dezelfde avond naar saint John.
Want als ik Frans wil horen ga ik wel naar Frankrijk :-)
Dit is ook weer een leerproces.
En geeft me ook meer zelfvertrouwen.
Als het me niet bevalt ga ik gewoon weg.
Is het een normaal gedrag ?
Denk van wel.
Dus morgen heb ik nog wel wat te regelen wat niet de bedoeling was niet voor morgen àlthans .
Nou ja zie wel waar het schip strandt . ;-)
Groetjes van mij Nico de backpacker.
Tot laters .

  • 10 Juli 2011 - 20:34

    Martina:

    En is het leuk op je nieuwe plek.Al een beetje gewent ook?
    Hoor ik snel van je?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 30251

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: