Deel 5 - Reisverslag uit Duncan, Canada van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Deel 5 - Reisverslag uit Duncan, Canada van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Deel 5

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

21 Augustus 2011 | Canada, Duncan

Hallo mede backpackers en achterblijvers. :-)
Hier volgt deel 5.
oke op naar de het vliegtuig.
instappen en weg.
De vlucht duurt zo,n 7half uur.
Met een tussen landing in Galgary.
Aangekomen in Vancouver op naar de hostel.
met sky train naar de downtown.
En dan opzoek naar de hostel.
Aangekomen op plaats van bestemming me geinstaleerd en dan voorbereidingen voor de barbeque .
Heb m,n buik wel eraan volgegeten.
Vroeg naar bed.
Volgende dag vliegtuigen wezen spotten.
Daarna weinig gedaan .
De dag dat ik naar Calgary zou gaan op de 29ste Juli met aankomst op 30ste juli in Calgary.
Ging niet helemaal van wat ik gedacht had.
Het was vrijdag en was op tijd.
Kreeg ik van de Greyhound Vancouver te horen uitverkocht.
Wat moest ik doen?
Hostels volgeboekt in Vancouver.
Waar kon ik terecht?
Ondertussen ook bij via rail Canada geweest.
Geen gehoor.
Tja zou naar edmenton kunnen gaan.
Dan daar vandaan verder reizen.
Met een groot risico dat ik daar niet wegkom.
Besloot maar een gok te wagen om voor een extra nacht in Vancouver te blijven.
In een niet al te schone Hostel.
Dezelfde avond nog een vlucht geboekt naar Calgary voor 30 Juli
geregeld.
De volgende dag de vlucht en was s,middags aangekomen.
Op naar m,n Hostel.
En de rest komt vanavond. :-)

  • 23 Augustus 2011 - 18:16

    Marcel:

    Heeeeeel Frikophilipsen!!

    Zit hier met je moeder in mijn tuintje en moest net fc aan je denken. Je weet hoe dat gaat hè, uit het oog, uit het hart whoehaha.
    Nou Lennie wachten op je verhalen als je hier bent.

    Groeten van Marcel en je moeder

  • 24 Augustus 2011 - 11:52

    Martina:

    Ja kreeg het even in mijn kop, ga een dagje naar Marcel. Het was waarschuwing code oranje. Windstoten onweer en hevige buien. Maar goed toch gegaan.Was erg leuk met die twee meisjes en Daan. Op de terugweg ging er iets niet goed,was ineens in Zelzate. Weet nu waar het mis ging, wegwerkzaamheden,op zijn belgies,het was donker, klote gewoon. Heel veel plezier bij de fam. van mij moeders kant.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 30254

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: