Canada day - Reisverslag uit Québec, Canada van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Canada day - Reisverslag uit Québec, Canada van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Canada day

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

01 Juli 2011 | Canada, Québec

Hallo mede backpackers en achterblijvers.

Zo m,n laatste dag zit er alweer op in quebec.
Vandaag ben ik even de stad in geweest.
Best wel wat historiesche gebouwen.
Heb wat foto,s genomen.
Maar heb weinig tijd gehad.
Nstuurlijk heb ik dat mezelf opgelegd.
Ben wel blij dat ik hier uit deze hostel morgen wegkan.
Heb wel begrepen en ook gezien dat het huiselijk is maar dat is verre van dat.
Ene dag hebben ze d,r interesse in je.
en de volgende dag laten ze je als een baksteen vallen.
Oke zit hier voor mezelf.
Morgen dus naar Rivier du laloup.
Ben benieuwd nieuwe kansen nieuwe ronden.
Kijk er nu al naar uit.
Het is op een loo^p afstand van m,n hostel naar de zeearm.
Daar kan ik m,n fotocamara goed in stelling zetten.
De bus heb ik rond half 11 s,morgens.
En ben rond 3en daar.
Morgen meer. :-)
Groetjes van mij Nico de Backpacker.
Tot laters

  • 02 Juli 2011 - 07:48

    Jeroen:

    Hey Nico, ik lees dat je lekker bezig bent daar in Canada. je vermaakt je prima daar. Lekker hoor! Geniet er van en tot horens. Jeroen (mijn e-mail is: cruiseman@planet.nl)

  • 02 Juli 2011 - 09:59

    Howitschermorrits:

    Hee Nico,

    lekker bezig. De volgende keer als ze je als een baksteen laten vallen moet je gewoon zorgen dat je boven d'r op landt. Pletten die handel.
    Enne je er natuurlijk niets van aantrekken en niet in de problemen komen want die kanaaadezen houwe wel van een potje matten, knokken,vechten en dan het liefst alledrie tegelijk.

    Dus houd je hoofd koel en je ipad droog.

    doei auwe blaarkop de groeten van je bloel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 30255

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: