Montréal quebec - Reisverslag uit Québec, Canada van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Montréal quebec - Reisverslag uit Québec, Canada van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Montréal quebec

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

30 Juni 2011 | Canada, Québec

Hallo mede backpackers en achterblijvers.

Zo de 2 deel is begonnen van m,n reis in Canada.
Vanochtend vroeg weer opgestaan.
ontbeten.
spullen ingepakt.
Even nog wezen relexen.
toen was tijd om te gaan.
afscheid genomen van het personeel.
vooral een in het bijzonder.
want ik heb ermee goed kunnen praten.
Ze wilde eigenlijk dat ik nog wat langer bleef.
Dat kreeg ik van andere hosteleigenaren ook te horen.
Want elke morgen kom vrolijk naar beneden en een praatje met veel mensen maken.
Dus al met al missen ze me dus.
Goed om dat te horen.
Even wezen knuffelen.
foto,s genomen.
Toen was het echt zover.
Met m,n pijn in het hart moest ik echt gaan snik snik.
Nadat ik m,n tranen heb gedroogd naar de busstation.gelopen.
Later de bus ingestapt.
En heb kunnen internetten.
Een rit duurt met de bus zo,n 3 uur en met de auto 2 uur.
Ben inmiddels in Quebec.
Een leuke hostel is het zeker.
Morgen meer.
Groetjes van mij Nico de backpacker.
Tot laters

  • 01 Juli 2011 - 00:13

    Martina:

    Fijn dat alles zo goed gaat.Was vandaag niet mee naar den haag was te ziek. Nu gaat het gelukkig beter.Koorts is minder geworden. Bram heeft het pad met de zeis onkruidvrij gemaakt. Hagel heeft het fruit heel erg beschadigd.Tot de volgende keer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 30258

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: