Hokitika t.m Nelson part 2 - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Hokitika t.m Nelson part 2 - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Hokitika t.m Nelson part 2

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

28 December 2012 | Nieuw Zeeland, Nelson

Hallo medereizigers en achterblijvers.
Op maandag 26 ste november veel gewandeld.
De lake is op zich al een plaatje.
Die dag weinig voor de rest gedaan.
Volgende dag Dinsdag vroeg opgestaan(wat ik overgens al m,n hele reis doe) even daarna vaste ritueel ergens lekker een bakkie koffie drinken.
En dan terug.
Ik viel toen met de neus in de boter.
Want toen was Matt de Canadees net bezig met de pannenkoeken te bakken.
Met stukjes chocolade stukjes.
Ik mocht mee eten.
Toen we dat achter de kiezen hadden,hadden we plannen om te gaan barbequeen.
Hoe zouden we dat gaan inrichten.
Er vormde ieder 2 duo,'s die voor hun eigen vlees ,groente en drinken zorgden.
Ik had m,n maatje al snel gevonden.
En dat was Lea.
Toen was het midden van de middag en was aan het waterfront te vinden.
Ging ik nog even naar de i site en kwam nikki en haar vriend ook tegen.
Maar zagen me niet.
Later zag ik ze opnieuw op het terras.
En toen zagen me wel en bij hun aangeschoven.
Liepen we later gezamelijk naar m,n hostel en rondgeleid.
Toen werd er aan hun gevraagd of ze mee wilde barbequeen .
En dat wilden ze wel. :-)
Rond 4 uur ging ik met Lea wandelen voor een uurtje.
Ik vond het geweldig en veel gelachen ook serieuze gesprek gehad.
Straks deel 3. :-)


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 30229

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: