Feesten op Surinamse stijl. - Reisverslag uit Lelydorp, Suriname van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Feesten op Surinamse stijl. - Reisverslag uit Lelydorp, Suriname van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Feesten op Surinamse stijl.

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

19 November 2009 | Suriname, Lelydorp

Hallo Medereizigers en Achterblijvers/lezers van waarbenjij nu.nl.

Afgelopen Donderdag was m,n neef jarig en het werdt groots aangepakt.
Onze gastvrouw stond 2 dagen al in de keuken voor het bereiden van het eten voor het feest.
Hmmmmmm lekker.
S,middags nog weinig gedaan.
Maar tegen het einde van de dag kwamen de eerste gasten al aan.
En al snel werdt er drukker.
Ik kreeg van tante van m,n neef en nicht een mooie ketting.
De hele avond alleen maar eten eten en nog maar eens eten. :)
Niet dat ik het erg vind. :)
Maar hoop wel dat ik nog wel met vliegtuig mee mag terug naar Nederland. :)
En het werdt later en later.
Kwam zelfs de politie langs.
Ja natuurlijk kwam die niet voor mij
voor de duidelijkheid.:)
De politie agent is een goeie vriend van onze gastheer.
Vandaar.
Sommige onderdelen van de politie wordt opgeleid in Nederland.
Best wel wat wetgevingen is gestoeld op nederlandse wetgeving.
Maar wel gedeeltelijk met surinamse slag natuurlijk.
Tja zo zie je maar weer.
De politie agenten moesten op den duur weer weg omdat ze weer nodig waren met de nachtdienst.
Even later gingen de laatste ook weer op huis aan.
En op naar bed.
straks weer volgend verslag.
groetjes van mij nico

  • 29 November 2009 - 00:25

    Destrey:

    Hoi nico, huz mt j en je mams? Missn jullie erg hor!
    Ht lukt me niet om je toe te voegen op hotmail.
    Mijn adres : desvaughn@hotmail.com
    Groetjes van uit Suriname:
    Destrey, Marcel, Giani en de rest van de familie waar je gelogeerd had.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 30259

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: