Deel 2 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu Deel 2 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

Deel 2

Door: Nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

24 Juli 2011 | Canada, Ottawa

Hallo mede backpackers en achterblijvers.
15 juli

Teruggekomen in de hostel.
Tina kreeg toen te horen dat er een jonge man in de vrouwenkamer kwam te slapen.
Daar was ze natuurlijk niet zo blij mee.
En zei dan heb ik liever Nico in deze kamer. :-)
Kon geregeld worden.
Ze vroeg het alseerste nog aan mij.
Maar dat had ze niet hoeven te vragen en zei meteen ja. :-)
Spullen gepakt en snel verhuist.
Daarna wat gepraat en wat gedronken om vervolgens naar bed te gaan.
In de wetenschap dat de droom weer uit is gekomen voor mij.
De volgende dag 16 juli.
Naar het water gelopen.
De boulevard op.
En wandelen maar.
Was toen aangekomen bij een oud huis tevens een museum .
Dacht laat ik maar even een bezoekje brengen.
Intersant was het zeker.
Dit huis was van een rijke scheepsbouwer.
Dat was ie niet lang meer.
Dit huis was gebouwd in 1877 .
De eigenaar vond ander huis te oud ,het was maar 35 jaar oud.
In dat zelfde jaar was het huis af.
Lang heeft ie niet ervan kunnen genieten.
Van 25 tellende kamers in het huis.
5 jaar later was ie bankroet.
Het ging niet echt goed met z,n scheepsbouw.
Problemen stapelde zich op.
En moest z,n droomhuis afstaan of was het verkopen?
Nou een van de 2.
Maargoed ging verder.
En nam een softijs.
Als ik weer daaraan denk lust er wel weer een;-)
En aan de boulevard kwam ik Tina tegen.
Liepen we later samen verder aan de waterkant.
Op de terugweg kwam ik Jane tegen die ik eerder ontmoed heb in Halifax.
En elkaar omhelst. ;-).
Gesproken met elkaar.
Ze zat ook in hetzelfde hostel.
Maar dat wist ik al.
Jane zij toen nog in halifax dat ze die kant op zou gaan.
Maar de rest is voor straks.
Groetjes van mij Nico de backpacker.

Tot laters.



  • 25 Juli 2011 - 14:37

    Jeroen:

    He Nico, je vermaakt je prima daar in Canada. Ben jaloers :-) Have fun and enjoy your time. Laters Jeroen

  • 26 Juli 2011 - 01:11

    Martina:

    Nico, ik kan niet zien hoelang het duurt van mijn reactie naar jou toe en wanneer jij het te zien krijgt.Nu lees ik 3 uur terug reactie van Jeroen, maar mijn reactie staat er niet bij.

  • 26 Juli 2011 - 11:37

    Mauritzss:

    Ha Nico,
    ja ja ik ben druk bezig huissie leeg etc etc. Heb me net even bijgelezen. Die Nico, dat reizen neemtie voor lief om daarna in een gemengde kamer terecht te komen. Tja die heb je in antwerpen ook hoor frieko. Hoef je dat hele eind niet voor te vliegen.
    Ik hoorde van mama dat je je ook in een auto laat rondrijden? door een meid. Die nico!
    Hier alles in orde behalve dat pasja helaas jou terugkeer niet kon afwachten. Het ging snel slechter met haar en kreeg ook steeds meer pijn. Ze is nu ingeslapen. Tja vervelend.....maar voor de hond toch het beste.
    Houd je haaks en maak er nog een mooie tijd van. Over een week vertrekken wij voor onze reis. Hoe en wat dat hoor je nog wel.

    Oja nico..............hee psssssst kijk eens achter je!

    groeten,

    Howitscher mauritz

  • 26 Juli 2011 - 12:14

    Martina:

    Nico, mijn reactie over Pasja is niet geplaatst.Ben je al bezig je voor te bereiden voor de reis naar west Canada?
    Spannend he.

  • 03 Augustus 2011 - 10:17

    Martina:

    Zo Nico gelukkig duurde de dip niet zo lang. Van reizen wordt je ook wel erg moe, en kan je minder hebben.
    En de reis die je nu onderneemt vergt ook heel wat van je. 15 uur in een bus is niet niks. Hier hadden we mooi weer en nu is het knudde,regen. ga zo even boodschappen doen want Maurice komt morgen, donderdag om afscheid te nemen. Hij moest nog het een en ander aan de camper doen. Nico tot de volgende keer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nico

Actief sinds 23 Okt. 2008
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 30249

Voorgaande reizen:

22 November 2014 - 19 December 2014

Canarische eilanden :-)

21 Oktober 2012 - 20 Januari 2013

Nieuw Zeeland 2012/2013. :-)

14 Juni 2011 - 07 September 2011

Backpacken in Canada

23 Oktober 2009 - 23 November 2009

Suriname

27 Oktober 2008 - 23 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: