London - Reisverslag uit London, Canada van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu London - Reisverslag uit London, Canada van Nico Philipsen - WaarBenJij.nu

London

Door: nico

Blijf op de hoogte en volg Nico

26 Juni 2011 | Canada, London

Hallo mede backpackers en achterblijvers.

Zo nu het verslag van London.
Eergisteren nog de stad ingeweest zo ook gister en vandaag.
Gister nog even uitgeweest met 2 gezellige meiden die ik in de hostel ontmoed heb.
Ze hadden liever gehad dat ik nog wat langer zou blijven in London.
Maar als ik nog wat langer zou blijven is m,n verblijf aan de kust iets korter bij sommige plaatsen.
Vandaag heb ik iemand ontmoed hier in London .
Ze heet Katy en woont hier.
Stond voor de stoplicht te wachten en ze kwam naar me toe gelopen en raakte aan de praat.
We besloten ergens wat te drinken.
En zo hebben we met elkaar een klein anderhal uur met elkaar gesproken en elkaars email adressen uitgewisseld.
En hebben afgesproken als tijd heeft dat ze naar Montreal komt om mij te bezoeken.
Ze mag er zeker wezen. :-)
Sluit nu af.
Volgende bericht vanuit Montreal.
Groetjes van mij nico de backpacker.

Tot laters. :-)

• 26 Juni 2011 - 16:49

Martina:

Was leuk je weer even te horen. En ook dat je het zo naar je zin hebt.Bram nam 5 slaplantjes mee, ga die nu planten.Moet ze wel beschermen tegen de hazen en konijnen.Het weer is nu zonnig en warm.
    Tot de volgende keer.

• 26 Juni 2011 - 23:58

Martina:

Wat leuk Nico.Hoop je krijgt bezoek van de leuke dame.Ga nu bedje toe. Tot de volgende keer.